today i’m laughing the clouds away

Om ni bara visste hur trött jag känner mig efter den här helgen. Har knappt gjort någonting men ändå har jag inga krafter kvar. Tog en powernap runt femtiden idag men är fortfarande helt lä.

I alla fall, igår var jag i stallet och sen gjorde jag inte mycket mer än att softa i sängen framför datorn tittandes på CSI: NY och innan dess gjorde jag lite MSK-plugg. Käkade mest en massa onyttigt och sen framåt midnatt inväntade jag releasen av Love Is Easy, så somnade inte förrän halv tre... oops. Men det var värt det, låten är bland de bästa som någonsin gjorts, hehe. Har ju hört den tidigare när videon släpptes, men det är en helt annan sak att äga studioversionen av den. Låten lyckades faktiskt ta sig upp till plats 17 på svenska iTunes listan tidigare!!!!!! sTOLT.

Idag har jag varit iväg till Tele2 Arena med pappa, faster och lillebror, Djurgården kommer ju från och med juli nästa år att ha sina hemmamatcher där så vi åkte dit för att se hur den såg ut. Sedan åt vi på Vapiano och efteråt kändes det som att jag skulle sprängas, blev mätt! Sen tog jag som sagt en powernap och nu sitter jag hos mamma och försöker att undvika att plugga. Lyckas inte så bra då jag har lite saker tills imorgon som jag måste ta tag i, bleh :(

Det står lite still på USA-fronten fortfarande så därför blir det vardagsinlägg istället, hoppas inte det gör någonting, hehehehe... Förhoppningsvis blir det dock ändring på detta från och med imorgon! Nu tänkte jag ta tag i lite plugg och sen tänkte jag nog krypa ner i sängen... ¡Adios!
Publicerat den / Livet i SverigeMcFly;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!