now there's nothing left that can numb me

Nyduschad sitter jag här och lyssnar på Olly Murs och bara är allmänt glad. Ska se Breaking Dawn Part 2 ikväll, sedan sova över hos faster min, ansökan ligger och väntar på att skickas till USA och i april nästa år ska jag eventuellt se Olly med Mindy i Fryshuset. Dessutom ska Victoria förhoppningsvis vara utbytis på Nya Zeeland nästa läsår så när jag kommer tillbaka till trean har vi en massamassamassa att prata om, samt att vi kommer gå i samma klass ett år till. Livet känns ganska så bra just nu.
 
Ska åka in till stan vid halv fem och sen blir det käk innan bion som börjar runt halv sju. Vet inte alls vad jag förväntar mig av filmen, men har hört att det finns en liten twist framåt slutet, är lite orolig för vad det kan vara men det är väl bara att vänta och se helt enkelt. 
 
Om det är någon som har frågor angående mitt år/ansökan eller dylikt så är det bara att slänga in en kommentar!
Jag svarar mer än gärna på eventuellta frågor.
Publicerat den / Livet i Sverige;


Postat av: Isabella

Heej Hannah! Vad fin blogg du har, älskar verkligen bra quotations och din fina design. Klickade in på den blogg precis så har inte hunnit läsa så många av inläggen än. Men de är säkert super de med! :) Jag ska till Nya Zeeland med STS, har du lust att göra ett länkbyte? Åker redan nu i Januari, ihihhi, det ska bli super spännande, verkligen. Hur känner du inför ditt utbytesår? Kram :D

2012-11-18 @ 14:45:09
http://alwaysandbelieve.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!