my mind keeps saying "run as fast as you can"

Det står ganska stilla på USA-fronten än så länge, och jag gillar det inte. Allt jag vill är att skicka in deeeeeeeeeeeeen. Förhoppningsvis bara fyra dagar kvar nu!
 
Idag hade jag sovmorgon till 12.10, som varje torsdag. Klev upp vid tiotiden och gjorde en smoothie till frukost och tog två smörgåsar, det var himmelskt. Hade sedan matte och idrott men finns egentligen inget att nämna där, tråkiga lektioner på en tråkig dag är ingen höjdare, haha. När jag kom hem runt halv fyra bytte jag om och sen drog jag ut på en powerwalk som råkade bli liiiiiiite längre än väntat, tog över en timme... Men det kändes skönt ändå. Försökte få in lite löpning men njaaa min kondition är inte den bästa, hehe. Men det ska det bli ändring på!
 
Hittade två Maraboukakor i skafferiet som jag kanske tar och smaskar på, men då skulle powerwalken varit lite onödig, så vi får se. Kanske tar ett äpple och chokladen imorgon istället ✌
Publicerat den / Livet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!