i, i love you like a love song baby

Vaknade imorse och kände mig helt mörbultad och öm överallt... Inte så oväntat egentligen, att ramla av en häst är ju inte alltid smärtfritt. Var i alla fall tvungen att gå ut och fota idag eftersom jag har det i läxa över lovet men vädret har varit sämst hela veckan (blä...), vilket det även var idag men kunde inte skjuta upp det längre eftersom skolan drar igång imorgon igen. Så därför drog jag ut i 1,5 timme, gick nästan runt hela Vallentuna men hittade inte jättemycket att fota pga det dåliga vädret, meh.
 
Just nu sitter vi och tittar på Harry Potter och den Flammande Bägaren, inte direkt favoriten men den är bra. Ikväll blir det nog en tidig kväll och sen imorgon bär det förhoppningsvis först av till skolsköterskan efter skolan för att ta reda på mer om mina vaccinationer och sen hem för att följa med Terese till Arlanda innan jag drar vidare mot stan för att kolla resultatet av mitt TBC-test. Sen blir det nog även en fika med faster innan jag åker hem igen, så det är en rätt fullplanerad dag.
 
Hoppas också att jag kan skicka in min ansökan imorgon eller på tisdag, den ska senast vara inne på lördag så är lite stressigt nu, hehe. Anyway, tillbaka till filmen, hare gött!
Publicerat den / FotoLivet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!