oh we could've fallen in love

Tjenare alla människor som läser detta. Sitter just nu på medieproduktionen i vår fina mediasal där datorerna är såhäääääääääääääääääääääär snabba, fett soft. Slutar 16.20 idag och har därför exakt 8 timmars skola, man måste bara älska onsdagar.......
 
Hur som helst, idag blir det en massa plugg men förhoppningsvis en liten löprunda också om det hinns med. Ikväll ska även min vän Victoria på intervju hos Explorius inför ett år på Nya Zeeland, hoppas det går bra kompis!!!

Nu måste jag sluta för genomgången ska strax börja, hare gött och OBAMA VANN!!!!!!!! Det gjorde mig glad för då betyder det att han kommer vara president under min tid där, wiiii
Publicerat den / Livet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!