the bestest bros are back, wiiieee i love it


Glömde lägga upp den här videon och sen såg jag att Alice hade lagt upp den på sin blogg, mennnnnnnn äsch det är en av de bästa videorna just nu just för att den gör mig så glad (plus att de är så. jävla. snygga. jag dör. sen behöver vi ju inte nämna Nicks totalt failade telefon... HAHAHHAHAHHA) så den får åka upp här ändå.


I alla fall, the Jonas Brothers är nu officiellt tillbaka i TV-rutan och jag kunde inte vara gladareeeeee. Var helt besatt av dem 2008-2010, men efter deras senaste album (som släpptes på min fjortonårsdag!!!!!!) hände det inte så mycket.. Kollade i och för sig på deras två shower JONAS och JONAS: LA på DIsney Channel, men det var inte riktigt samma sak. Nu är hur som helst mina finaste killar tillbaka igen och jag ser verkligen fram emot att få höra deras nya material. Blir det någon turné av det hela så hoppas jag kunna gå när jag är i USA, eventuellt innan jag åker eller när jag har kommit hem, om det nu skulle dröja så länge. Ååååååhhhh de är verkligen bäst ♥
Publicerat den / Livet i SverigeMusik/Videor;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!