pitch perfect

Såg nyss klart Pitch Perfect, ni måste se den!!! Hade egentligen tänkt vänta men den kommer inte till Sverige förrän i februari och mitt tålamod rann ut i sanden så efter att ha kollat på trailern typ miljarder gånger fick det bli nu istället. Ångrar det inte för den VAR SÅ JÄVLA BRAAAAAAA!!! Anna Kendrick och Rebel Wilson, alltså
 
Trailern ger ett väldigt bra intryck av filmen, och tro mig, den var såååå mycket bättre än vad jag kunnat föreställa mig. Tycker nog att det är den bästa filmen jag sett hittils, hihi. Så titta titta titta!
Publicerat den / Livet i SverigeMusik/Videor;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!