i'm holding out for a hero until the end of the night

lånade bilderna från aliceeeeeeeeeee
 
Hade varken ork eller tid att blogga igår så det var en del saker som jag skulle tagit upp då som jag helt enkelt får ta nu istället. För det första, HARRY OCH IZZY GIFTE SIG IGÅÅÅÅÅÅÅÅR ♥ (De på bilderna där uppe om ni inte förstod det). Åh de är ett sånt himla underbart par att varje gång jag ser dem tillsammans vill jag lägga mig ner och gråta floder. Vill också ha vad de har. Nu är alltså halva McFly gifta och det är en sorgsen tanke men ändå känns det ganska så underbart att de har funnit sina stora själsfränder, för det har de verkligen. De kunde inte hittat bättre fruar än Giovanna och Izzy. Ååhhhhh.
 
Till något helt annat, vi överlevde alltså domedagen. Trodde aldrig på att något skulle hända, det fanns liksom ingen vettig teori, så jag var inte så orolig, hihi. Men nu kan jag i alla fall längta med säkerhet till augusti, wiiiieeehhh!!!! Fast först längtar jag som satan till julafton, den kommer bli bäst. Ska till stallet på morgonen och sedan väntas julbord och presentöppning, wiihuuu. 
 
Har nog inte så mycket att säga om igår, spenderade nån timme i Arninge med mamma innan jag följde med henne hem för att sedan åka ner till centrum vid tre för att fika med Malena och Sophie, det var myyyyyys! Har nog inte setts på flera månader så det var skönt att det äntligen blev av, hihi. Väl hemma igen gjorde jag inget mer än att kolla på TV där de visade första Pirates of the Caribbean-filmen, så ska kolla på de andra två idag. De filmerna är så himlaaaaaa braaaaaaaaaaa!!!!!!

Nu måste jag ner till Ica för att handla ingredienser till köttbullar, hörs senare!
Publicerat den / Livet i SverigeMcFly;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!