gotta tell the world how i feel about you

Ledsen för den sega uppdateringen, men livet har liksom gett mig andra saker att tänka på så har inte riktigt prioriterat bloggen. Men men, sånt händer och det finns inte mycket att göra åt det. Hur som helst, allt bra med er?  Själv mår jag super, trots att jag sen i tisdags haft en massa plugg och ett spanskaprov samt en färdigställning av vår affisch i medieproduktionen, men å andra sidan har jag också dekorerat pepparkakshuset (som jag för övrigt gör ett bildreportage om i fotokursen, hihi) och haft en väldigt behövlig sovmorgon, så det har jämnat ut sig.
 
Ska alldeles strax ta tag lite i matteplugget, har prov på måndag om ekvationssystem och allt det där, det känns inte alltför svårt så jag hoppas det går bra. Måste även börja titta igenom bilderna för reportaget men har 487 stycken så njaaa.... Det får nog bli på lektionen imorgon, haha!
 
Idag var sista riktiga torsdagen i skolan för i år, känns helt sjukt. Har julavslutning om exakt en vecka, ska bli sååååå skönt att slippa tänka på alla arbeten under lovet. Längtar så otroligt mycket till jul, ni anar inte. Kan inte ens tänka mig hur jag kommer känna om ett år, värsta amerikanska julen och allt. Ååååååååhhhh det kommer bli bäst ♥

Som jag nämnde i ett tidigare inlägg kommer det inte att bli så mycket uppdatering om USA förrän jag vet att min ansökan har skickats vidare för letande av familj, eventuellt att jag måste komplettera ytterligare, så kommer förmodligen bara bli vardagsinlägg ett tag framöver. Tycker dock inte att det gör någonting, det är ju alltid kul att kolla tillbaka senare, hehe...
 
Nu väntar matteboken, ciao!
Publicerat den / FotoLivet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!