paket från sverige!

Lokal tid: torsdag 26 september kl. 22.40
 
 
Idag efter att jag gjort två make up tests i English och US History efter skolan kom min värdfamilj och hämtade mig för at köra oss till fotbollsträningen och de hade med sig ett grönt kuvert som jag på en gång förstod var till mig!!! Blev så himla chockad för visste inte att jag skulle få ett då mamma och pappa inte skickat deras än. Det visade sig vara från min faster och innehöll godis, ostbågar(!!!!), choklad, en tidning och ett kort från henne. Tack fina du, det uppskattas så himla, himla mycket! ♥
 
 
Nu ikväll kollade jag på premiären av Glee (äntligen!) med mina vsystrar (och katten haha). Det var ett bra avsnitt men hade nog hellre kollat på Grey's Anatomy som hade premiär samma tid, men jag får helt enkelt kolla på det imorgon istället! Har inte haft några som helst läxor idag då jag gjorde klart allt under Study skills, vilket kändes så skönt och imorgon är det Gold Friday så har bara chill lektioner (förutom algebra first period) vilket betyder en rätt chill dag, najs! Nu ska jag i alla fall sova, hörs!
Publicerat den / Ett år i USA;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!