one of the best feelings in the world

Lokal tid: måndag 23 september kl. 22.58

 
Kollar just nu på premiäravsnittet av Castle på tvn. Ni fattar inte ens hur underbart det är att kunna se serier direkt på tvn istället för dagen efter på datorn!!! Typ det bästa everrrr. Och åh vad jag har saknat Castle ♥ Seriöst en av de bästa serierna i hela världen, love everything about it. Längtar tills alla andra serier drar igång också så det finns lite mer att titta på haha.

Hur som helst, dagen var rätt intressant men ganska onödig då jag inte ens kommer att gå på college nästa år. Men har i alla fall varit på ett äkta (community) college campus och allt sånt där, vilket jag antar är ganska coolt. Snodde med mig en del gratisgrejer som jag egentligen inte behöver men som alltid är kul att ha, lol. Har inte så mycket mer att säga om dagen förutom att fotbollsträningen idag var jätteseg. Var inte alls in the mood och imorgon har vi en match, mmmmm så roligt. Får väl se hur det går. Har även picture day så imorgon bestäms det hur min bild i the yearbook kommer se ut för all framtid, hahahah åh.

Ska kolla klart på Castle nu, ha en bra tisdag!
Publicerat den / Ett år i USA;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!