this is your chance

Lokal tid: måndag 14 oktober kl. 20.00

 
Vet att bloggen har fått lida ända sen jag anlände här i California, men tänkte ge mig på ett försök att få ändring på det en gång för alla. Så ni bestämmer: ge mig en rubrik/innehåll till ett inlägg ni vill att jag ska skriva, ställ frågor om mat/ekonomi/vardag/skolan, be om tips och/eller inlägg om amerikanska saker/vanor/skillnader osv, vad som helst! 
 
Ska försöka skriv aihop några inlägg som jag kan ha i utkastet och posta när jag har tid så bloggen återfår lite liv. Hade verkligen ingen aning om hur upptagen jag skulle vara när jag anlände hit, man är verkligen så mycket mer upptagen än vad man kan tro. Trodde jag skulle ha all tid i världen haha, men så blev det icke! Är trots allt ändå så himla lycklig över att jag hamnade just här, helt ärligt har jag the time of my life!
Publicerat den / Ett år i USA;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!