just follow me all over the world, you won't even notice what hit you babe

Tjänare folket. Min södag har bestått av frukost, en promenad till och från tåget för att vinka av faster, filosofiplugg, en joggingrunda i det fina vädret, bus med katterna, middag, redigerande av bilder och provande av Yollibox frozen yogurt. Rätt nöjd med dagen och det faktum att vi inte har någon spanska imorgon gör mig glad. Börjar inte förrän 10 och slutar 13.30, sååååå najs.
 
Igår var jag i stallet och sen kom faster över. Jag mötte upp Carro en snabbis också för att ta lite bilder inför mitt arbete i medieproduktionen, det var roligt att träffas igen efter jag-vet-inte-hur-länge och catcha upp. Frågade även Malena och Sophie om de ville ses på lovet, så vi skulle höras om det. Hoppashoppashoppas för det var så himla länge sen. Utöver det pluggade jag bara en massa filosofi och sen chillade jag på kvällen och tog tag i alla serier som jag missat att kolla på den här veckan på grund av allt i skolan. Tänkte alldeles strax fortsätta med det nu och dricka en kopp varm choklad när jag för en gångs skull har tid, hihi.
 
Hoppas ni också har haft en bra helg, til' the next time!
 
Publicerat den / Livet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!