trött och hungrig

Lokal tid: fredag 16 augusti kl 06.43
 
 
Klockan är 06.43, jag är helt ensam på hotellrummet och ska snart äta frukost. Alice, Louise och Lovisa har alla redan åkt till flygplatsen, men min shuttle bus lämnar inte hotellet förrän vid 11, vilket betyder att jag har några extremt dryga timmar kvar här. Som tur var kom ju Alexandra igår, så jag har planerat att åtminstone äta frukost med hon och hennes roomies klockan sju så jag inte behöver sitta helt ensam. Sen kommer jag dock att få sitta på rummet i omkring tre timmar (utan tv för den verkar inte funka..) och roa mig med något. Kan inte lämna hotellet för det finns typ ingenting att se häromkring.. Men jag hade tänkt packa om lite bland väskorna när jag kommit tillbaka i alla fall. Har också låtit alla blogginlägg på bloglovin vara olästa så jag har någonting att läsa medans jag väntar, haha.

Lär nog skicka en update innan jag lämnar hotellet men det är inte säkert. Klockan halv nio Pacific time bör jag i alla fall ha landat (om allt går bra) och är på väg att möta värdfamiljen! Vi hörs!
Publicerat den / Ett år i USA;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!