presentinslagning

Idag tog jag mig i kragen och slog in alla presenter, något som jag skjutit upp ett bra tag. Det var ganska svårt att försöka komma på vem som skulle få vad med tanke på att jag köpte de flesta presenterna redan i slutet på juni, innan jag fick min nuvarande familj. Men jag tror jag fick till det tillslut, ska bli så roligt att se vad de tycker! Det är deras första gång som värdfamilj också så det blir nog roligt för dem också!
 
 
|| Medan jag höll på att slå in presenterna tog jag även kort på dem, så när jag kommit fram och de fått alla presenter kommer det nog upp ett inlägg här på vad jag köpte, typ som ett litet tips till blivande utbytesstudenter som inte vet vad de kan köpa. Så håll ögonen öppna! ||
Publicerat den / FotoLivet i SverigeSista månaden - SverigeUSA-tagg;


Postat av: JESSICA

Åh jag fattar inte att du åker snart, vill också! Hur känns det då? Extremt taggad/supernervös/bara overkligt? :)

Och superbra med lite presenttips, jag har hunnit köpa ett par presenter redan, men nu har det typ tagit stopp på fantasin haha!

Svar: Åh Jessica inte jag heller! Känns liksom fortfarande som om jag står och tittar på någon annans liv typ, haha. Så ja, det känns overkligt, men är ändå så himla taggad! Min familj verkar så bra och jag är så himla glad att allting löste sig, hade varit jobbigt annars :( hihi
Hoppas verkligen att du snart också får familj!! Säg bara till ifall du vill ha lite presentförslag, kan skicka lite tips på facebook :D

nilssonscorner.blogg.se

2013-08-08 @ 19:32:23
http://Jessicainthestates.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!