helgen i bilder

Lokal tid: söndag 25 augusti kl. 22.21
 

Köpte snacks på the minimart i fredags (istét är så gott!!!)
 

Loni och Faith hade tårtkrig igår när vi firade Laci, hahahah jag dog nästan det var så sjukt kul!!!!!


Vi grillade också s'mores<3333


Idag var vi i Redding och på WALMART!!!!


Växlade in alla mynt i en automat inne på Walmart, hade över $3 i mynt???? Dock tog de ut en fee så fick bara tillbaka $2,96


Vi köpte även mat på Taco Bell! Loni (äldsta värdsyster) på bilden

Shoppingen från idag, blev mest sportkläder + skor eftersom jag nu har P.E och ska spela soccer (fotboll) för skolan! Yikes
 
Hoppas ni har det bra där hemma! Nu ska jag sova, är helt slut efter den här helgen. Men den har varit grym och människorna här är så himla underbara!
Publicerat den / Ett år i USA;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!