first time i saw her she was standing in line holding a book about compatible signs

Idag har varit en sån där dag som har varit bra men ändå seg på sitt sätt. Vaknade imorse när klockan stod på 11.33 och orkade inte gå upp, men sen när jag gick ner såg jag att den egentligen var 10.33 (vintertid you know), det gjorde mig glad för det betydde att jag inte sovit bort hela dagen. Så tog en dusch och sen hade jag absolut ingenting att göra... Oavsett vecka så suger söndagar alltid mest.
 
Tillslut bestämde jag och pappa oss för att dra ut och övningsköra, så då gjorde vi det. Var även ute och fotade lite samtidigt eftersom jag har fotoläxa över lovet, fick faktiskt en del bra bilder. Sen bar det av hemåt igen för att göra middag innan vi skulle iväg till mamma. Sen dess har jag i princip inte gjort någonting. Har sökt jobb för fjärde gången sen sommaren tog slut... Det första var det 18-årskrav på (...) och de två andra har varken svarat ja eller nej. Rätt snällt, jarå.

Hur som helst, igår kväll bestämde vi oss för att kolla på Inception, hade inte sett den innan (fastän den har varit ute i typ två år, haha) och den var ganska svår att hänga med i i början men framåt slutet var den hur jävla grym som helst. Älskar Leonardo DiCaprio ååååhhhh<333333 Oavsett hur gammal han än må vara så kommer han alltid vara en av de snyggaste människorna på denna planet, fullt seriöst.

Anywayyyyy, imorgon ska jag och mami till Skatteverkets kontor så jag kan fixa det där personbeviset på engelska som amerikanarna helt plötsligt kräver för att min ansökan ska bli giltig, och på kvällen bär det av mot Arlanda för att hämta Terese, tiden har ju bara flugit föbi!!!
 
Herrejösses vad mycket text det blev... Oh well, blir väl så när man inte uppdaterar varje dag, hehe. Hoppas ni hängde med
Publicerat den / Livet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!