långt blogguppehåll.... verkligen

Hahahahahah alltså sa ju att bloggen skulle ligga på is tills jag rett ut allting.. Vilket skedde idag. Har varit nere på vårdcentralen på lättakutens drop-in (nej var inte sjuk men vad fan skulle jag göra...;]). Klev upp klockan sex imorse och var där nere halv åtta, fick komma in med pappa som nummer två och det hela var över på ca 10 minuter. Dyrt som fan var det dock...
 
Så nu är hela min ansökan äntligen klaaAAAAAR! Känns så jäkla najs. Ska skicka in den alldeles strax, måste bara färdigställa mejlet till Explorius med de övriga dokumenten först. Missar spanskan men jag får helt enkelt jobba upp den i veckan eller i helgen, hehe.
 
Ska pallra mig tillbaka till tåget om ca 20 minuter så måste sätta fart för att få ansökan inskickad innan skolan, wehååå! Hörs senare!
Publicerat den / AnsökningsprocessenLivet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!