how many times will it take for me to get it right?

Måste bara påpeka att Breaking Dawn Part 2 är den absolut bästa filmen av alla fem. Allting var så klajfkLNDKJLqnakw och herregud så emotionell jag blev, kunde inte riktigt förstå att det här var slutet. Det går bara inte. Men det var ändå det bästa avslutet jag kunnat tänka mig, känns verkligen så otroligt bra att de lyckades få till det. Och den där twisten som jag snackade om... Vi kan väl bara säga att det var ett extremt stort "heart wrenching moment". Satt och grät och var i chock, fast det visade ju sig senare att det var i onödan... Se filmen så förstår ni. Herregud trodde jag skulle dö där i stolen, har nog aldrig varit så paralyserad som jag var då, haha! Mindy och jag har förresten planer på att gå och se den igen när den finns tillgänglig som studentbio, taggellitagg!

Idag var för övrigt en sån där dag när man känner sig äcklig och ful och allting man gör bara känns fel. Hade helt fel klädval och håret var stripigt och uschigt, så hädanefter ska jag alltid se till att duscha på söndagar så jag blir av med en liten del av måndagssångesten i alla fall, hihi.

Fortfarande inget nytt på USA-fronten så de inläggen lär nog inte dyka upp på ett tag, tills dess får ni nöja er med ointressanta vardagsinlägg ✌ Loggar in på min ansökningssida varje dag men helt ärligt så har jag ingen aning om vad som kommer ske härnäst, är bara att vänta och se. Hoppas i alla fall att ni har haft en bättre måndag än vad jag har! Bye babes ♥
Publicerat den / Livet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!