last day of break

Lokal tid: söndag 5 januari kl. 17.16
 
Chillar just nu på soffan och har precis kollat på senaste avsnitten av Community och The Big Bang Theory. Det har varit en ganska seg söndag men det är ju sista dagen på lovet så det gör faktiskt ingenting. Vill inte tillbaka till skolan, haha... Eller jo, kanske lite, men skulle gärna skippa engelskalektionerna helt, är det absolut värsta ämnet och ingen (helt seriöst, ingen) gillar läraren vi har. Men men, fem månader kvar innan jag återvänder till de enklare engelskalektionerna hemma. Inte för att jag räknar ner, men you know... Haha. Hur som helst, ska snart kolla på dagens avsnitt av Sherlock yay! Har förutom det även börjat kolla på Chuck från början på Netflix. Alltså Zachary Levi??? Så snygg och hans röst omg. Tror tom att han klippte håret kort inför säsong tre så can't wait!!!
 
Igår var vi förresten och åkte skridskor igen, vi var där i fyra timmar! Underligt nog gör mina fötter inte alls ont. Var först bara där med Laci, Loni, Lyndi och Brad men runt niotiden bjöd vi även in Riina och Brook. Var roligt att se Riina igen, har knappt setts alls under hela lovet.... Missed her! Förutom Riina och Brook mötte jag även Kira, en av förra årets utbytesstudenter från Tyskland som är här och hälsar på. Frågade henne lite frågor om hur det var att komma hem och så, men hon hängde mest med Brook när de väl kom.
 
Nä hörrni, dags att kolla på Sherlock nu, ni får ha en bra måndag! Hörde att skolan inte börjar förrän på tisdag för vissa av er där hemma, lyllos! Själv önskar jag att vi hade en vecka till... Ciao!
Publicerat den / Ett år i USA;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!