i'm terribly awful at this pt. 4 aka. recap av januari

Lokal tid: lördag 19 april kl. 22.33
 
Ursäkta svordomen, men... holy shit, look who's back!!!!
 
Var inte alls meningen att det skulle ta över tre månader för mig att uppdatera, och har ingen riktig ursäkt till varför det blev så, men nåväl. Livet här borta kom först helt enkelt. Vet inte riktigt hur jag ska göra detta... Ett inlägg för varje månad blir väl bäst antar jag, haha. Har hänt en hel del sen jag sist skrev här på bloggen... Som tur är försöker jag hålla reda på dagarna genom en app på min iPod så det här ska nog gå. So... lets start with January!
 
J A N U A R I :
  • Låt oss börja where we finished. Efter mitt lilla... breakdown den 6 januari flöt allting på som vanligt (är förrresten den första och enda gången jag har fått ett breakdown under hela året så här långt).
  • Kellie gav mig en nyckelring från Hawaii efter lovet och vi spelade Monopol i Leadership under hela veckan efter lovet.
  • Rodrigo ritade på mina händer och nacke under historialektionerna i princip all the time som vanligt, haha...
  • Tog bilder på landskapet när vädret var underbart.
  • Spenderade tiden efter skolan på baseballplanen och övade på batting inför softball med en utav baseballcoacherna tillsammans med Loni och Brad i ett flertal veckor.
  • Fick äntligen våra soccer sweatshirts!
  • Vanligtvis på basketball gamedays efter skolan stannade jag med Rodrigo och Wendy för att ta inträde för basketmatcherna och under the boys varsity game satt jag oftast med Riina.
  • Spenderade en helg hos Brook och Riina och hängde på baseballplanen mestadels efter skolan.
  • Försökte färdigställa mitt Senior Paper, gick på Chokladfestivalen med Kayla, och hjälpte till att göra iordning matsalen för the Winter Ball efter skolan sista januari.
  • Efteråt gick jag på bio med Rodrigo och följde sedan med Kayla hem för att sova över så vi kunde göra oss redo för the Winter Ball dagen efter.
Publicerat den / Ett år i USAHigh School;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!