matteprov, fotbollsmatch & lite till

Lokal tid: måndag 9 september kl. 22.33
 
 
Det här är nog den första riktiga uppdateringen på länge. Sitter just nu nyduschad i mitt rum och klockan närmar sig halv elva. Har imorgon mitt första matteprov och min första fotbollsmatch, är inte nervös än men lär säkert bli imorgon. Eftersom matchen är klockan fem får vi en early release eftersom matchen är i Mt. Shasta (vilket är ca 1,5 timme bort), så kommer ha ca halva 7th period (leadership) och sen kommer Anna och Travis (vföräldrar) och hämtar mig och Loni runt tretiden! Wihoo tagga roadtrip! Kommer rocka fett för the Denny family har aldrig tråkigt! Lovar och svär att sen jag kom hit för över tre veckor sen har jag inte haft en enda tråkig stund. This family is insane men åh det är så himla bra här!
 
Är inte så nervös över matten heller, trots att jag aldrig haft vissa saker förut. Än så länge är det rätt enkelt när man väl förstår det, men det lär säkert bli ännu svårare snart... Får väl se hur länge jag hänger med! Annars då? Händer inte så jättemycket just nu, skolan flyter på med alla sina läxor och uppgifter och fotbollen börjar ta sig. Trivs väldigt bra än så länge och vi har nu börjat jobba lite med the yearbook, I'm excited!!!
 
Ska försöka slänga in ett inlägg om the Emblem F tournament som hölls i skolan i helgen. Det är en volleybollturnering, och min ena vsyster spelade i junior varsity-laget som kom tvåa! Ska också försöka skriva klart inlägget om hur jag bor (hade glömt bort det haha...) samt göra ett inlägg om skillnader här gentemot hemma. Får jag det inte gjort ikväll dock kommer det nog dröja några dagar med tanke på matchen imorgon. Hoppas i alla fall ni har det bra!
Publicerat den / Ett år i USAHigh School;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!