I'M BACK! (for now...)

Lokal tid: onsdag 4 september kl. 19.58
 
Wooohooo guess who's back???!?! Jag!!! Hahah har varit så himla upptagen den senaste veckan att detta är första gången jag använt min dator, lol. Tror dock inte att det kommer bli så mycket bättre, tyvärr. I alla fall: ska slänga ihop några inlägg om förra helgen/veckan samt innan och under fair alldeles strax! Så fort bilderna är överförda haha. Juste.... tappade min iPod touch någonstans under fair i lördags, det känns väl sådär. Men antar att det är sådant som händer så får leva med det. Kanske köper en ny här i USA från ersättningen självrisken ger, men vi får se.
 
Hoppas i alla fall att ni har det bra där hemma! Jag har haft fem crazy dagar på the fair, så är rätt exhausted och har nu börjat komma tillbaka till vardagen lite. Har soccer practice efter skolan varje dag dock, som tar lite kål på en så är fortfarande ganska trött. Men fair var i alla fall kul (bortsett från ipoden...) och min värdfamilj är bäst! Vill inte åka härifrån i juni hahah :( 
 
Hur som helst, slänger upp några inlägg antingen nu ikväll eller imorgon, så håll utkik!
Publicerat den / Ett år i USA;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!