last weekend

Lokal tid: lördag 5 oktober kl. 13.39
 
Förra helgen spenderades i Redding tillsamans med Aunt Ambers familj då det var dags för family pictures. Vi åkte ner hemifrån lördag förmiddag för att lämna av Loni i Burney som hade en körlektion (hon fick köra hela vägen ner) för att sedan möta dem i Redding. Väl där åt vi på Subway (de hade världens godaste raspberry cheescake-kakor!!!!) och sen bar det av mot hotellet där vi skulle bo för att lämna av våra väskor.
 
Sedan bar det av mot the mall! Wiho. Fick äntligen göra lite ordentlig shopping, hittade bl.a en underbar jacka för $26 (svinbilligt!!) samt fyra par jeans på American Eagle eftersom jag var i stort behov av flera jeans (hade två par innan...). Vi shoppade också kläder inför the pictures då vi alla skulle bära matchande färger, så min vfamilj köpte en svart t-shirt och ett blått linne till mig, hehe. Hittade också världens underbaraste boots som jag hoppas kunna ha i vinter. Har redan använt dem till skolan och de är sååå underbara!
 
Efter shoppingen stannade vi till på Applebee's för middag innan vi åkte tillbaka till hotellet där vi köpte snacks i the vending machine och badade i deras varma spapool tillsammans med Aunt Amber och hennes familj. När poolareat stängde åkte jag, Lyndi och Laci med Uncle Mike för att köpa frozen yoghurt, det var sååå gott! Sen var det läggdags och på söndagen var det dags för family pictures! Vi tog dem i en park en liten bit utanför Redding och jag tror de blev ganska bra. Passade även på att ta mina senior pictures samtidigt, vet dock inte om de blev bra hahaha. Detta kommer iaf vara ett fint minne av my 2nd family att ta med hem ♥
 
Det var i princip allt vi gjorde innan det bar av hemåt igen. Älskar våra bilresor för det är aldrig en tråkig stund in the Denny family, haha. Är i dessa stunder som jag inser att jag har verkligen hamnat på det bästa tänkbara stället hos världens bästa värdfamilj. Kunde inte vara lyckligare
Publicerat den / Ett år i USA;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!