it's finally here after one month without...

Lokal tid: måndag 30 september kl. 21.09
 
 
My loving iPod! Min gamla tappade jag ju under the fair för nästan exakt en månad sen så efter mycket funderande beställde jag en ny i tisdags och idag kom den äntligen! Har ett quote på baksidan som säger "Let no one ever destroy your dreams", gillar det supermycket och det var gratis så kände mest: why not? Så glad att äntligen ha en iPod igen, kände mig så tom utan min bebis ♥
Publicerat den / Ett år i USA;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!