bilder från senaste veckan

Lokal tid: torsdag 3 oktober kl. 23.17
 
Ber så hemskt hemskt hemskt mycket om ursäkt för den otroligt dåliga uppdateringen! Tro mig, jag vet hur jobbigt/irriterande det är att läsa bloggar som knappt uppdateras, men jag kan helt ärligt säga att jag knappt har tid. Trodde aldrig att jag skulle vara så här upptagen men skolan tar upp så himla mycket tid med alla läxor och event som pågår, och sen har vi ju fotbollen. Har minst en match i veckan plus träning varje dag och när jag kommer hem är jag så trött att jag inte ens orkar slå på datorn haha. Försöker uppdatera så gott jag kan, vet dock oftast inte vad jag ska skriva (tips uppskattas!). Men nu när jag har en iPod igen och de har uppdaterat blogg.se appen kanske jag kan uppdatera oftare! Let's hope!
 
I alla fall, slänger in lite bilder från senaste veckan här nedanför. Dagarna bara flyger förbi nuförtiden, det är ju helt sjukt att det redan är oktober...!
 
 
Så här ser mitt skåp ut just nu under Homecoming. Älskar att de har satt dit en fotboll med mitt namn och nummer på hihi.
 
 
Loni being Loni before our game on Tuesday.
 
 
Lever livet här på andra sidan Atlanten.
 
 
Jecca och Baylie före matchen i tisdags! Love themmmmm
 
 
Jag och Loni, love this giiiirl ♥️
 
 
Hahhahahah Ernesto (och många andra killar) klädde ut sig till tjej under Opposite Day igår, var så kul
 
 
Framsidan av skolan
 


Hade powderpuff igår och efteråt var det Night Rally! Var rätt lame men är ju en del av high school så det var kul att få uppleva!
 
 
Me and Loniiiii ♥️
 
 
Guess who finally got her license today??? Loni såklart whooop!!! Är så himla underbart! Vi behöver inte längre ringa mina vföräldrar varje gång vi behöver skjuts haha
 
 
Det här är vad jag sysselsatt mig med de senaste timmarna. Läste klart US History boken och pluggade inför provet imorgon, kulkul.
 
Har haft fullt upp hela veckan och det ser inte ut som att det kommer lugna ner sig. Imorgon är det själva Homecoming så kvällen tillbringas antagligen på skolan, och nästa vecka har vi tre fotbollsmatcher. Får se när nästa gång jag uppdaterar blir, har några inlägg att skriva om helgen som tillbringades i Redding och lite andra saker. Ska försöka få till det i helgen så håll tummarna! Ni får ha det så bra så länge!
Publicerat den / Ett år i USAHigh School;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!