true confusion on a daily basis

Lokal tid: tisdag 12 november kl. 23.04

Om ni bara visste hur förvirrande detta var (och fortfarande är) här borta i Amerika. Hur sjutton vet man hur varmt 50F eller 85F är bara sådär rakt uppochner? Omöjligt. Har som tur var börjat lista ut vad som är varmt och vad som är kallt, men det är ändå förvirrande och varför kan de inte bara byta till the metric system liksom???? Underlättar för alla hahah. Don't even get me started on feet and inches and cups and pounds... Älskar amerikanare men ibland är de allt knäppa, haha. 

Publicerat den / Ett år i USARoligheter;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!