Thanksgiving break whoop!

Lokal tid: måndag 25 november kl. 15.35
 
Den senaste veckan har jag varit på sista hemmamatchen i football, varit i Redding på Aunt Melindas salong för att färga håret, avslutat sista veckan i skolan innan Thanksgiving, (äntligen) sett Catching Fire(!!!) två gånger (SÅ UNDERBART GRYM FILM) och degat på soffan och kollat på film och tv-serier i tre dagar. Najs. 
 
Hur som helst, uppdateringen gick dåligt förra veckan igen men som jag nämnde var det sista veckan innan lovet så fokuserade på skolan istället. Planerna för den här veckan är okända än så länge men på torsdag ska vi till Travis föräldrars ranch för att fira Thanksgiving, ska bli spännande! Har inte så mycket mer att tillägga så avslutar här!
 
| P.S. Mina ostbågar börjar ta slut så en ny påse skulle uppskattas... ;) |
 
Här är några bilder från veckan:





Publicerat den / Ett år i USA;


Postat av: Gunilla Sjöberg

I'll bring some ;)! Men jag tyckte att jag såg ett inlägg tidigare om att vi inte behövde skicka fler påsar ;)! PUSS!

2013-11-26 @ 09:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!