lazy monday

Lokal tid: måndag 11 november kl. 11.51

Nu gick det över en vecka innan jag uppdaterade igen, men har egentligen ingen ursäkt den här gången haha. Har bara varit lat... Tänker på att blogga minst en gång om dagen, men det blir liksom aldrig av. Men i alla fall, ska försöka få in vanan att blogga innan jag går och lägger mig, är ju trots allt inte så svårt nu när Blogg.se appen på iPoden är uppdaterad. 

Idag är vi hur som helst lediga från skolan pga Veterans Day. Det är en dag tillägnad alla soldater som kämpar för att behålla USA ett fritt land. Har inga planer än så länge men vi får se vad vi hittar på idag. Tror Loni ska köra ner Grandma Sherry till Burney strax så följer nog med dem. 

När jag är tillbaka och har tillgång till dator ska jag uppdatera om senaste veckan, men vi åker snart så det får bli senare! Hoppas ni haft en bra måndag där hemma!
Publicerat den / Ett år i USA;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!