i want you bad and i wont have it any other way

Hejsan svejsan! Long time no see var det ja, har inte uppdaterat på riktigt på ett bra dag, bortsett från det där med bankkortet. Så vad har jag haft för mig på sistone? Well, har för det första firat Mindy genom att köra Laserdome med tjejerna, det var såååå kul! Första gången för mig men förhoppningsvis inte den sista. Har utöver det haft fyra nationella prov (uschhhh), haft en otroligt skön långhelg, varit på två hockeymatcher och varit på klassfest hos Cicci. Allt som allt har de senaste två veckorna varit ganska bra, och förhoppningsvis fortsätter det på samma sätt. Har också gjort om i designen som ni kanske ser, kom gärna med synpunkter!
 
Idag är det förresten exakt en månad kvar till skolan slutar och exakt tre månader tills jag sitter på planet mot New York. Om 92 ynka dagar lämnar jag mitt liv i Sverige för att bosätta mig i ett land jag aldrig varit i, hos en familj jag aldrig träffat. Jag kommer att börja i en skola jag inte har en aning om hur den fungerar och jag kommer möta så mycket nya människor. Jag kommer behöva stå på egna ben och klara mig själv i 10 månader. Det är en skrämmande tanke, men har nog aldrig varit mer taggad på allt detta än vad jag är nu.

På tal om USA, imorgon ska jag på avresemöte hos Explorius! Äntligen händer det lite grejer! Efter detta är det inte speciellt lång tid kvar, och jag tror att tiden bara kommer rusa iväg så det gäller att ta vara på den tid man har. Hur som helst, är spänd på mötet och få reda på info om bl.a. avresa och Soft Landing Camp. Alice har skrivit om mötet på sin blogg och det verkar som att det är rätt mycket de kommer ta upp: mötet håller på i fyra timmar! Kommer vara helt död när jag går därifrån, haha. Nä hörrni, nu slutar jag skriva innan det blir en hel roman, ciao!
Publicerat den / FörberedelserLivet i SverigeUSA-tagg;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!