ready or not, here i come, i like your face, do you like my song? let's sing it: la la la la la

igår var det 100 dagar kvar tills min artonårsdag, yäää

Om sisådär 35 minuter ska jag pallara mig iväg till tåget för att möta Vickan och åka till Friends Arena, wooo. Tror våra platser är rätt dåliga men äsch, huvudsaken är att vi fick dem helt gratis hihi. Så just nu sitter jag och degar i soffan med datorn, är i princip färdig men är skönt att bara ta det lungt.
 
Har förutom att ha varit i stallet på morgonen även tagit en jogging/gångrunda eftersom vi har nåt slags träningsdagboks-projekt i idrotten just nu. Var otroligt jobbigt men ack så skönt att faktiskt ha gjort det. Så det ska jag göra nu varje tisdag, torsdag och söndag fram till påsk, haha. Men det bli säkert bra, lär nog fortsätta efteråt också så jag kommer iform till USA, heh.

Nä, vi hörs väl mer imorgon antagligen. För att uppdatera er om USA-fronten så kan jag tala om att jag fortfarande inte vet någonting, trots att det gått nästan en månad. Men men, den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge, eller hur var det nu?
Publicerat den / Livet i Sverige;


Postat av: JESSICA

Åh, men vad segt att du inte fått reda någonting om familjen ännu! Men det positiva är väl i alla fall att du vet att du har fått en familj så där är det bara en tidsfråga!

Förresten är du intresserad av ett länkbyte (haha känner mig alltid så töntig när jag använder den frasen, menmen!)? :)

Svar: Jo precis, de flesta har ju inte fått någon än så det känns ju skönt att ha en i alla fall, trots att jag inte vet någonting :D
Haha, det är lugnt, men det kan vi göra! :)
nilssonscorner.blogg.se

2013-03-10 @ 16:07:53
http://Jessicainthestates.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!