min fredagskväll...

Har sett ut så här. Har en utredande uppsats i svenska som ska in på skärtorsdagen som jag börjat renskriva idag, mest för att få det överstökat så fort som möjligt eftersom jag nu har 10 saker som ska hinnar med på 13 dagar. Stressad? Nej då....

Har även pluggat filosofi men det gav jag upp ganska snabbt när jag insåg att jag varken vill eller orkar plugga det, hehe. Inte för att svenska var så mycket roligare, men det var i alla fall lättare att skriva en uppsats än att plugga inför ett prov. Hatar prov. Så japp, löjligt att jag ska behöva plugga på en fredag men skolan kräver all min tid just nu, sorgligt nog. En positiv sak är i alla fall at min fotolärare sköt fram vårat fotoprov som vi skulle haft nu på fredag till efter lovet istället, det gjorde mig glad. En sak mindre att oroa sig över plus att jag nu bara har filosofiprovet nästa vecka. De sista dagarna innan lovet kommer däremot bli hektiska.

Ska sluta tråka ut er med onödig info om min """satsar"""skola nu och istället ge er en video på ett av världens underbaraste ögonblick. Vilket då? Kolla här nedanför så får ni se.

Publicerat den / Livet i SverigeMusik/Videor;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!