vi kan gå genom eld, bara för ikväll

Såhär tycker jag om filosofi. Blä.

Sitter i köket och pluggar lite fillo till seminariet imorgon (alltså vAD är det ens????) mmmm jättekul. Ungefär sådär roligt ↑ tycker jag det är. Hade bara en lektion idag som började 8.20 men som var över på typ en timme så åkte hem igen vid halv tio, najjjssss. Så har tagit en dusch och sen satte jag mig här i min mysiga ziperall med denna skiten där jag har suttit i över 1,5 timme, det är så triiiiiiiiiist. Men snart så!

Nopeee, tillbaka till pluggandet nu. Ciao!
Publicerat den / Livet i Sverige;


Postat av: Tove

Behöver du gå om ett år i skolan när du kommer tillbaka till Sverige? :)

2013-06-10 @ 13:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!