inhandlat inför staterna

Idag var jag och mamma i Stinsen och eh.... shoppade. Blev kanske lite mer än vi räknat med, men å andra sidan var det välbehöveligt då jag behövt nya t-shirtar och linnen ett tag nu. Fick äntligen rensa garderoben och jag får rensa ännu mer på söndag när vi åker till pappa, yay. Har så himla mycket kläder som jag inte använt på evigheter som jag spyr av att se i garderoben så det känns skönt att byta ut det haha.
 
 
Vi handlade också lite nödvändigheter inför USA, börjar fylla min necessär lite smått och har fortfarande en del kvar att införskaffa, men det är väl bättre att börja tidigt än att vara ute i sista minuten, eller vad säger ni? I alla fall, det blev som sagt en massa nya tröjor och linnen, men det blev också en nagelfil, en liten pincett och två adaptrar till USA:s eluttag; ännu några saker jag kan pricka av från min lista!
 
 
Har ju förresten visat bilder på min USA-låda tidigare, men har antagligen fått nya läsare sen dess så slänger upp några till. Sen den förra bildern har jag fått byta storlek på låda för den andra var för liten för att få plats med allt. Lådan börjar fyllas upp nu och i princip allt som ska med till möjligheternas land finns i denna låda. Undrar hur den kommer se ut om en månad... Den kanske är proppfull?
 
P.S. Om det är någon som undrar vad det är i den vita påsen i lådan så är det presenter till min välkomstfamilj/blivande permanenta familj som jag köpte i måndags när jag var i stan med Vickan. Tänker tyvärr inte visa vad jag har köpt ifall de skulle hitta min blogg, men kanske får ni se i augusti när jag lämnat över allt!
Publicerat den / FotoFörberedelserInhandlat - SverigeLivet i SverigeTips & annatUSA-tagg;


Postat av: Anna

Vart har du köpt sån datorsladd?:) För det ser ut som det är en amerikansk kontakt hade också behövt en sån!

2013-06-26 @ 23:43:27
http://acee.blogg.se
Postat av: Elin

Vad exakt har du i lådan? Kan vara bra att få lite tips till vad jag kan behöva ha med mig :D

Svar: Nu har jag lagt upp ett inlägg med innehållet, så du kan kolla in det för inspiration! :D
nilssonscorner.blogg.se

2013-07-02 @ 21:03:21
http://elinwusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!