idag är ingen vanlig dag

För idag är det min födelsedag! Nu är jag också 18 barre wiihoooo!
Har inte haft så himla mycket för mig eftersom vi firade mig redan igår, men brorsan hade konfa klockan elva imorse så var där och sen åkte jag in till stan för att gå på RixFM Festival i Kungsan med Mindy och Victoria. När det började närma sig slutet av programmet började det hagla, spöregna och åska och blixtra, så vi sket i resten och sprang därifrån och stackars Mindy hade inget paraply så hon blev genomblöt haha. Vi drog i alla fall till Kungshallen där vi käkade och sen åkte vi hem, det är ju trots allt söndag så inget är typ öppet efter klockan sju, ahahhaha. Men har haft en ganska najs dag ändå så det var bara skönt att få komma hem, den här veckan har varit så himla energikrävande.
 
Nu ska jag ta och fixa med lite grejer som jag inte kunnat göra när jag varit 17 (tjohej!!!). Hoppas ni haft en bra söndag!
Publicerat den / Livet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!