visum!

Visste inte vilka nummer som skulle strykas över så tog alla haha

Fick en SMS-avi från posten idag om att mitt brev från ambassaden hade kommit, så nu har jag mitt visum whoop!!!!! Bilden är så jävla ful dock, hemskaste jag någonsin sett herregud hahah gråter.............. Men det är alltså helt 100 att jag kommer in i landet nu, så nu ska bara alla papper och andra småsaker fixas innan det är dags och sen är det bara att tuta å köra!
Publicerat den / FotoFörberedelserLivet i SverigeSista månaden - SverigeUSA-tagg;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!