mer information om avresan

Idag fick jag ett sms av mamma som sa att jag hade fått post från Explorius så då bad jag henne komma över med det och det var alltså mitt avresebrev med information om bl.a. Soft Landing Camp och massa info om bagage och sånt! Ahhhhh blir så taggad nu när allt börjar falla på plats!!!!
 
Fick också en Explorius-pin att ha på mig på flygplatserna så man känner igen varandra, hur cool är den inte???!??!?!? Megacool! AH VILL ÅKA NUUUU. 29 dagar kvar!!
Publicerat den / FotoLivet i SverigeSista månaden - SverigeUSA-tagg;


Postat av: josefin

Hej, jag har funderat på att åka med Explorius till usa men jag har sett att dom har fått mycket dålig kritik. Tycker du att det är värt att åka med dom ändå?:)

2013-07-15 @ 23:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!