i can't help it if you look like an angel

Halloj! Har varit så extremt dålig på att blogga den senaste veckan, men har faktiskt haft en anledning så skyller på det, hahah. Har i alla fall varit på mormors land i Värmland måndag-torsdag, och det ligger mitt ute i skogen så har alltså inte haft internet. Lämnade datorn hemma och mobilen låg i stort sett på rummet hela tiden, förutom den korta resan till Sysslebäck där jag fick internet efter att ha varit utan i två dagar (höll på att bli tokig!!). Men men, det är sånt man behöver ibland.
 
Har haft det väldigt bra i alla fall och sa hej då till mormor igår, det var sista gången jag såg henne på 11 månader eftersom hon kommer hem efter att jag har åkt till USA. Kände egentligen inget speciellt, jag vet ju att jag kommer tillbaka så kommer träffa henne igen, hehe. 

Idag har jag bara degat vid poolen och spelat lite spel på iPoden. Det var så underbart skönt i vattnet och en aning för varmt i solen men hahah. Hoppas på en repris imorgon! Men innan dess ska jag och mamma till Rusta på förmiddagen så jag kan köpa lite resebehållare för bl.a. schampo och balsam, mina nuvarande flaskor är typ halvfulla så känns onödigt att ta med dem när jag lika gärna skulle kunna hälla över innehållet i mindre flaskor. Plus att det sparar plats, wii! Har ingen aning om hur jag ska kunna få med mig allt jag vill ha med mig till USA. Det är 18 dagar kvar och jag har inte ens lagt i några kläder men känns som att väskan redan är smockfull???? Kommer nog bryta ihop om två veckor hahahah. Nåväl, det löser sig väl så småningom.

Nu ska vi iväg till en kompis till mamma och grilla, see ya later!
Publicerat den / Livet i SverigeSista månaden - Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!