det här med individuella val...

Börjar få lite smått panik. Nästa fredag ska jag ha valt mitt individuella val för trean (vilket ju blir läsåret 14/15 eftersom jag åker iväg nu i höst), men jag har absolut inte en endaste aning om vad jag ska läsa. Trodde att jag kunde vänta med att välja till nästa år, men tydligen ska jag välja redan nu. I alla fall, valet jag gjorde för ett år sen var mycket lättare då jag varit inställd på Fotografisk bild 1 sedan innan jag började på gymnasiet, men i år är det inte fullt lika lätt.
 
Alla mediarelaterade kurser (förutom Film- och TV-produktion) som jag vill läsa ingår redan i mitt program, så alltså kan jag inte välja dem. Jag står därför och väljer mellan Historia 2, Samhällskunskap 2, Internationella relationer, Sociologi och i brist på annat även Film- och TV-produktion. Har ingen aning whatsoever och det är inte så lång tid kvar nu, så måste bestämma mig snart. Å n g e s t.
 
Vaaaaaaaaaaaad ska man välja?!??!?
Publicerat den / FotoLivet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!