summer of nineteen you and me

Lokal tid: söndag 8 december kl. 23.15

Får lite dåligt samvete när jag tänker på bloggen och hur dåligt uppdaterad den har varit ända sen jag landade här i Kalifornien. Jag minns att jag en gång sa att jag skulle försöka uppdatera så ofta som möjligt för att "bloggar som uppdateras sällan är supertråkiga och suger när man själv är blivande utbytesstudent", och sen går jag och gör raka motsatsen. Kan inte säga annat än att I'm so sorry.

Anledningen (i alla fall under senaste veckan) är att vårat wi-fi slutade fungera förra fredagen och kom inte tillbaka förrän i torsdags kväll. Gick alltså utan wifi i nästan en vecka, och eftersom täckningen är sämst i huset fungerade inte min telefon heller. Känns som att bloggen är typ 60% ursäkter just nu haha men nåväl...

Skolan hade Block F turnering (basket) i helgen, vilket var ganska kul! Var endast killarna som spelade och turneringen höll på från torsdag eftermiddag till lördag kväll. Vi "housed" tre cheerleaders från Trinity fre-lör och de var supersnälla! Hoppas få se dem igen! Ska försöka berätta mer om helgen senare men klockan närmar sig halv tolv så det är dags för mig att sova. Bara två veckor kvar till christmas break!

|| P.S. Vi har äntligen fått snö nu men det är runt -23 grader på nätterna... Trodde ärligt att hemma skulle vara värre men nope. Welcome to California! ||
Publicerat den / Ett år i USA;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!