you and I have got a lot in common

Idag är det fucking EN DAG KVAR och jag håller på att bli tokig av den tanken. Går även runt här hemma som ett fån och väntar på att klockan ska bli halv fem då pappa kommer och hämtar mig, för ikväll har jag bokat bord på Friday's för en avskedsmiddag med släkt och familj! Hoppas det blir grymt, lär bli sista gången jag ser vissa av dem på tio månader :(

Imorse klockan tio skypade jag med Vickan!!!!! Hon befinner sig på Nya Zeeland sen tre veckor tillbaka och eftersom jag åker imorgon kändes det bäst att göra det idag, annars kanske det dröjer flera veckor tills vi gör det eftersom jag antagligen kommer att ha fullt upp. Det var jäääääättekul och vi snackde i över två timmar! Dock laggade min skype på datorn så jag fick byta till min iPod istället hhahahah åh så fail. Det var kul kompis, det måste vi göra fler gånger!

Nu ska jag klä på mig, kolla den sista packningen och göra mig redo för middagen. Lär antagligen lägga in ett inlägg antingen ikväll eller imorgon innan vi åker till Arlanda, så vi hörs!

(sorry vickis, tyckte den var charmig hihi) men hahhaah gud vad glad jag var på den här bilden hahaha
Publicerat den / Livet i SverigeSista månaden - SverigeUSA-tagg;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!