s'mores

Lokal tid: tisdag 20 augusti kl. 19.37 
 


Idag var det bara jag och Lyndi hemma, så vi passade på att göra s'mores över spisen. Min allra första faktiskt! Det var sååå gott, men marshmallowsarna var verkligen GIGANTISKA. Typ lika stora som en tennisboll, haha! Det var i alla fall gott men man blir så mätt så tror det kommer dröja till nästa gång, haha.
 
För er som inte ver vad s'mores är så är det typ en "dessert" (idk?) som man får genom att grilla marshmallows över öppen eld. Man tar ett graham cracker, lägger på en grillad marshmallow, några bitar choklad och ett graham cracker till. Vi hade även på en kakbit av några kakor som vi köpte på Safeway igår, de smakar typ som Subwaykakor och innehåller både marshmallows och chocolate chip, ASGODA!
Publicerat den / Ett år i USAFoto;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!