mitt rum

Lokal tid: måndag 19 augusti kl. 21.05
  

 
Utsikten från mitt fönster!
 
 
Så här ser mitt rum ut! Gillar att jag har både en byrå och en garderob, känns som hemma haha. Sängen är helt underbar och trots den mörka blåa färgen på väggarna tycker jag att det är ganska mysigt! Och katten? Hon lämnar bara mitt rum för att äta och dricka, sen går hon tillbaka till min säng, så himla söt! Hon jamar så fort man slutar klappa henne och hon är jättegosig. Jag trivs så himla bra här!
Publicerat den / Ett år i USAFoto;


Postat av: Gunilla Sjöberg

Jag är sååååå glad att du trivs och det verkar ju helt fantastiskt. Hoppas nu att det snart ordnar sig med skolan. Har mailat dig s mobil nr, ja tack :). Sööööööt katt :). Puss

2013-08-20 @ 07:29:57
Postat av: Åse

Tur att din favvofärg är blå! Utsikten skulle jag gärna ha själv ;-) tror du kommer att få en toppen vistelse! Kramar!!!

2013-08-20 @ 15:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!