JAG HAR FÅTT NY VÄRDFAMILJ!

Explorius rindge mig strax innan två för att tala om att jag har fått en ny värdfamilj! Kommer fortfarande att bo i Kalifornien, dock inte i Clovis, men jag tänker göra ett separat inlägg om detta och så ska jag även fixa en ny header och ändra informationen i sidomenyn, men det får bli när jag kommer hem!
Publicerat den / Livet i SverigeSista månaden - SverigeUSA-tagg;


Postat av: Natalie

Hej, du kanske redan har skrivit detta någonstans men jag undrar hur du kan åka som utbytesstudent när du är 18, för de flesta tar väl inte emot 18-åringar? :)

2013-08-02 @ 18:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!