försenat flyg

Lokal tid: fredag 16 augusti kl 19.33
 
Sitter just nu vid gaten på SFO med Jenny (som även hon ska till McArthur) och väntar på att få boarda våran flight mot Redding. Flyget skulle egentligen ha gått kl 19.15 men det ska nu gå 20.25 istället då the flight crew inte har anlänt än. Så vi blir kvar här ett tag till, bara att hoppas på att flighten inte blir framflyttad ytterligare eller inställd. Uppdaterar mer senare.
Publicerat den / Ett år i USA;


Postat av: Anonym

Hej hur har du gjort din header? Super fin! Kan du något om devote? Haha ska oxå flytta till USA nästa helg åker jag :) skulle vilja fixa iordning bloggen så ja kan öppna den och så alla kan läsa :)
Kram Emma :)

2013-08-17 @ 11:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!