fall river jr. sr. high school

Lokal tid: tisdag 20 augusti kl. 20.09
 
 
Idag var jag på skolan för att bli registrerad och för att välja mina classes och mitt skåp inför imorgon. Skolan är ganska liten men den är så söt och mysig!! Det hade dock skett ett missförstånd på grund av mina papper från ICES, de trodde att jag skulle vara junior då det i mina papper stod att jag senast gick i 10th grade hemma i Sverige, vilket inte stämde. Så jag visade dem mina senaste betyg (från 11th) och då satte dem mig i seniorklassen istället! Blev så glad för jag ville så gärna vara senior, hihi. Så jag kommer alltså att vara senior, class of 2014 - watch out! hahah
 
De klasser som jag kommer ha är i alla fall (i ordning):
Home Economics
English 12
US History
Algebra 2
Yearbook
Art
Leadership
 
Jag är väldigt nöjd med i stort sett alla klasser, trots att jag inte är 100% säker på vad allt är än, förutom de uppenbara. Men jag kan uppdatera er om det nästa vecka när jag haft alla classes. Pratade även med lärarna i vissa av ämnena och det känns verkligen super! Alla lärarna är så snälla och om allt går bra så tror jag att jag kommer gilla att gå här. Jag kanske kommer byta några av ämnena dock, för art är inte riktigt nåt jag är bra på och matten hade jag gärna sluppit.. Men vi får se! I'll let you know. Vi har i alla fall bara halvdagar fram till fredag, vilket betyder att jag bara har de första three periods! Så slipper iaf art och matte till på måndag, haha.
Publicerat den / Ett år i USAHigh School;


Postat av: Gunilla Sjöberg

Hörru mattegeni! Det kommer att gå som en dans :D. Kul att du är med i Yearbook. Det tror jag blir ett kul projekt. Puss!

2013-08-21 @ 08:51:39
Postat av: Hilda Mattisson

Åh vad kul! Hoppas allt går jätte bra och att du har jätte kul!

2013-08-25 @ 10:30:32
http://wimsis.blogg.se/
Postat av: Martina♥

Fin blogg!
Hur mår du annars? :)

2013-08-25 @ 10:39:09
http://martinaedvinsson.blogg.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Ååh wow, hoppas du passar på och njuta lite också :D

2013-08-25 @ 10:40:42
http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!