24 augusti

Lokal tid: lördag 24 augusti kl. 11.00
 
Igår efter skolan (eller ja, på kvällen) åkte jag, Loni och Laci till the Back to School Dance som hölls på basketplanen bakom skolan mellan nio och midnatt. Vi kom dit runt halv tio och åkte hem vid kvart i elva, mest för att den var rätt lame. Jenny var i alla fall där också så vi umgicks lite, och vi pratade lite med Daisy, en tjej som has tranferred från Burney och hon är en senior precis som jag och Jenny. Hon verkar jättesnäll så jag hoppas att vi kommer prata mer nästa vecka.

Fick också läxa i US History igår, vi ska skriva en hel sida på datorn om the Bill of Rights and the English Bill of Rights, fattar typ inget men Mr. Romeo sa att jag skulle göra så gott jag kunde så ska han försöka hjälpa mig på måndag eller nåt.

Idag ska jag på min orientation med min area rep, Amy, tillsammans med Jenny och Riina, det blir bong kul! Har pratat väldigt mycket med både Jenny och Riina så vi känner typ varandra nu. Det är även Lacis 14th birthday så vi får se om vi hittar på nåt idag!

Nu ska jag göra mig redo, hoppas ni haft en bra lördag där hemma!
Publicerat den / Ett år i USA;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!