why did you say "i love you" if you knew that it wouldn't last?

Ännu en bild från fredagens fotolektion.

Tjäääääänare folket. Idag & igår har inte varit sådär jättespännande dagar, but I've gotten by. Igår hade vi bara genomgång på fotolektionen, och filosofin var seg som vanligt... Hade prov på MSK:n som sagt, det gick faktiskt ganska bra (hoppas jag hehehehe) och sen på svenskan hade vi tråkig genomgång, zzZzZZZzZz... FAAAAAAAAAAAAAST, MOA FYLLDE JU ÅR så dagen var ganska spännande trots allt, hihi.

Idag började dagen med... kommer inte ens ihåg hahahhaha. Jo! Vi hade spanska och skulle prata i smågrupper om filmen vi såg de två senaste lektionerna... Sa knappt nånting hahha. Men är så dålig på muntliga saker bara sådär, lättare om man får förbereda sig eller bara skriva (then I'm a pro.. nästan). Sen vare MSK igen, engelska och sen medieproduktion, där vi körde foto.. Känns som att vi alltid kör foto hela tiden nu, heh. Älskar i alla fall alla medieämnen vi har, saknade dem i ettan ♥

När jag kom hem gjorde jag mellis och sen ville pappa att jag skulle ta kort på honom till hans hemsida så har precis redigerat dem lite så passade på att skriva detta inlägg när jag ändå hade datorn framme . Ska titta på Vänner nu dock, så vi höres jao.
Publicerat den / FotoLivet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!