sextonde oktober tvåtusentolv

creepblick på sista bilden hahahahahah dör. vi kan ju alla bara ta och ignorera den mmhmmm
 
Detta är i princip vad jag haft för mig idag. Eller rättare sagt på lunchen. Hade suuuuperlång "håltimme" så vi drog till Täby i brist på annat, och eftersom jag hade haft foto på morgonen följde kameran med. Dessutom fyllde Melinda år så Moa och Mindy skulle äta Subway med henne, medan jag och Vickanpickan nöjde oss med att dela på en vesuvio på pizzerian alldeles intill. Det var smaskens.

Sen drog vi till Chillbox där jag och Moa köpte frozen yoghurt med valfri topping, såååååååå gott! Köpte en bytta där i söndags när jag var i Täby med papi och lillebrorsan, och var bara tvungen att ha en till. Nu är jag dock så gott som pank så det blir inget shoppande på ett tag, varken matväg eller kläder. Måste ju ha lite pengar när Tess kommer om två veckor också ;)

Utöver det så hade jag som sagt salskrivning i svenskan idag, den gick faktiskt bättre än väntat. Men å andra sidan brukar det ju gå sämre när man säger så, så vi får väl helt enkelt ta och se, hahaha. Lämnade också betygspappret (som måste skrivas på av skolan för att min ansökan ska bli komplett) till min mentor idag efter filosofin, fett nervöst var det. Men förhoppningsvis får jag tillbaka den inom kort påskriven och klar ✌

Nu blir det lite glosplugg inför spanskan imorgon samt en titt på listan med synonymer inför engelskan jag skrev ut för ett tag sen eftersom det är essay-writing på lektionen imorgon, errr. Vi får väl se hur det går. Hare götterrsss!
Publicerat den / AnsökningsprocessenFotoLivet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!