if fools were meant to fuck you, then why do fools fall in love?

Tjäääänare. Händelselös dag idag, har bara varit in till stan en snabbis för att fixapersonbevis på engelska hos Skatteverket, annars har jag i princip inte gjort nånting. Ska alldeles strax fixa i ordning lite inför Tess besök, annars tänkte jag väl mest chilla tills det är dags att åka till Arlanda, haha.
 
Håller på att fixa lite med ansökan, efter läkarundersökningen imorgon är det i stort sett fullständig och redo att skicka in, whoop! Det enda som egentligen saknas är poängen från SLEP-testet, vet dock inte om jag kan skicka in ansökan utan att ha laddat upp det, men vi får se. Annars skickas ansökan inte in förrän tidigast torsdag eftermiddag, hehe.

Naejjj, nu tänkte jag ta och städa lite samt fixa i Tereses "rum", hörsssss.
Publicerat den / AnsökningsprocessenLivet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!